A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined offset: 0

Filename: controllers/faculty_member.php

Line Number: 26

School of Management, Mae Fah Luang University| Faculty Member Profile
Faculty Member Profile
Tel: 053-917774
Teerapun Tadniyom
Lecturer
Education:
MSc. International Marketing Management with Tourism,
Heriot-Watt University, United Kingdom
BSc. Tourism Management,
Mae Fah Luang University, Thailand
Teaching:
- Tourism and Hospitality Industry Marketing
- Business Venture and Entrepreneurship for Service Industry
- Cruise Lines Business Management
- Tourism Logistics
- Cross Cultural Communication for Service Industry
Area of Interest:
Tourism Management Tourism Logistics and Management
&Marketing Management: Tourism Marketing and Service Marketing

Cruise Lines Operation International Cruise Lines Business and Management.
&Service: Service Operation

Researches & Publications:
• Suthep N., Tadniyom T. and et. al. (2020) Business opportunities and the guideline for expanding the exportation of durians and related products in India Market
Co-researcher: (Agricultural Research Development Agency: ARDA Fund)
โอกาสทางการค้าและแนวทางการขยายตลาดการส่งออกทุเรียนและผลิตภัณฑ์แปรรูปจากทุเรียน ในตลาดประเทศอินเดีย
• Tadniyom, T. et. al. (2019), Community-based tourism destination brand management for sustainable performance
Researcher: (The Thailand Research Fun: TRF Fund)
การจัดการตราสินค้าของแหล่งท่องเที่ยวโดยชุมชนอย่างยั่งยืน
• Suthep N., Tadniyom T. and et. al (2018) Market Opportunities of Beef Products in Responding the Thailand Tourism Industry
Project leader: (The Thailand Research Fund: TRF Fund)
โอกาสทางการตลาดผลิตภัณฑ์เนื้อโคเพื่อการรองรับอุตสาหกรรมการท่องเที่ยวไทย
• Tadniyom, T. et. al. (2018) The Analysis of Markets Performance and Logistics System of Rubber Products (Latex Mattress and Pillow) in ASEAN +3 (China, Korea, Japan)
Researcher: (The Thailand Research Fun: TRF Fund)
การวิเคราะห์ศักยภาพทางการตลาดและระบบโลจิสติกส์การส่งออกผลิตภัณฑ์แปรรูปยางพารา(ที่นอนและหมอนยางพารา)ในกลุ่มประเทศอาเซียน+3(จีน เกาหลี ญี่ปุ่น)
• Tadniyom, T. et. al. (2017), Market Opportunities and Accessibilities for Consumer of Thai Tea: Trends, Trade, Consumer Behavior, and Markey Strategy in ASEAN
Co-researcher: (The Thailand Research Fund: TRF Fund)
โอกาสทางการตลาดและกลยุทธ์การเข้าถึงผู้บริโภคและผลิตภัณฑ์ชาไทย: แนวโน้มการค้า พฤติกรรมผู้บริโภคและกลยุทธ์ทางการตลาดในกลุ่มประเทศสมาชิกอาเซียน (ASEAN)